×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
فرسودگی بیش از ۷۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی کشور

اقتصادتهران: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ۷۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی کشور فرسوده و نیازمند نوسازی است.

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی‌نژاد در مراسم پایانی همایش ملی بررسی تجارب بازآفرینی شهری که در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، عنوان کرد: ۷۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی کشور فرسوده است و یکی از طرح‌های مهم ریاست جمهوری نوسازی ناوگان عمومی است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵۰ میلیارد تومان قیر رایگان به شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت اختصاص یافته است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی  وزیر کشور گفت:در سال ۹۸ اختصاص قیر رایگان به  شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر به ۱۷ درصد افزایش می‌یابد.

جمالی نژاد افزود: ۲۲ هزار و ۳۳۵ طرح عمرانی بزرگ با ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال در کشور افتتاح شد که این میزان طرح نسبت به سال‌های گذشته بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: تلاش ما بر این است که در خصوص معماری شهرها، از میراث فرهنگی و میراث معنوی اسلامی ایرانی استفاده شود و سبزوار یکی از شهرهای تاریخی، کهن و اسطوره کشور است و امیدواریم در عرصه معماری اسلامی به عنوان پایلوت معرفی شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور با تاکید بر این که سبزوار جزء شهرستان‌های پیشگام در حوزه بازآفرینی کشور است، افزود: اقدامات این شهرستان در حوزه بازآفرینی بی‌نظیر است و وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی به صورت جدی از فعالیت‌هایی که در سبزوار در حوزه بازآفرینی صورت می‌گیرد، حمایت می‌کنند.

جمالی‌نژاد گفت: برای انجام فعالیت‌های بازآفرینی در ابتدا باید بازخوانی هویت شهری را در دستور کار قرار دهیم که در حوزه شهری سبزوار اراده خوبی برای انجام فعالیت‌های بازآفرینی وجود دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches