×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
فراخوان نخستین جشنواره نوروزی فیلم و عکس “بندر و دریا”

اقتصادتهران: فراخوان برگزاری نخستین جشنواره نوروزی فیلم و عکس “بندر و دریا” به مدت ۲۰ روز و از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری لغایت ۱۵ فروردین ماه سال ۹۷ اعلام شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ وحید رحمتی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام فراخوان برگزاری نخستین جشنواره نوروزی فیلم و عکس “بندر و دریا”، عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند در سفرهای دریایی خود از سوژه های جذابی که در اطراف شان وجود دارد عکس و فیلم ثبت و ضبط و بدین ترتیب در جشنواره نوروزی فیلم و عکس “بندر ودریا” که توسط سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می شود شرکت کنند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین جشنواره نوروزی فیلم و عکس “بندر ودریا” به منظور نمایش بخشی از فرصت های گردشگری دریایی و بندری با توجه به حجم بالای سفرهای نوروزی برگزار می شود، جزئیات فراخوان این جشنواره را تشریح کرد.

شرایط شرکت در جشنواره:

تصاویر و فیلم ها باید دارای نمایی از بندر و دریا باشند.

حداکثر زمان فیلم های ارسالی یک دقیقه است(فیلم هایی به مدت زمان بیشتر مورد پذیرش نیست)

فیلم‌ها و تصاویری که حاوی پیام یا داستانی روایی از یک سفر دریایی هستند شانس بیشتری برای گرفتن جایزه دارند.

حداکثر زمان ارسال تصاویر و فیلم ها تا ۱۵ فروردین ماه است.

نحوه گزینش تصاویر و فیلم ها:

تصاویر پس از ارسال، در تحریریه روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی بررسی می شوند و پس از آن ۱۰ فیلم و تصویر برتر انتخاب شده و در شبکه‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی آپلود خواهند شد. لازم به ذکر است که فیلم ها و تصاویری که مخاطبان بیشتری آن ها را بپسندند برگزیده و به آن ها جوایز نفیسی اعطا می‌شود.

 نحوه ارسال فیلم ها و تصاویر:

جهت شرکت در جشنواره “بندر و دریا” عکس و فیلم مربوطه را با PMO_۹۷#  و #عکاسی_بنادر در صفحه اینستاگرام خود منتشر و صفحه @ PMO_IR  را تگ کنید. همچنین در کپشن اصلی عکس حتما متن “جشنواره فیلم و عکس بندر و دریا” نگاشته شود.

جوایز نفرات برتر:

تبلت هوشمند و یک سفر دریایی به همراه خانواده

تلفن هوشمند

ساعت هوشمند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches