×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
فراخوان عمومی منطقه ۳ در هماهنگی و پشتیبانی انتخابات چهارم شورایاران

تهران اکونومی: جلسه هماهنگی و پشتیبانی چهارمین دوره انتخابات شورایاران محلات منطقه ۳ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ تهران، مهدی عباسی قائم مقام شهردار گفت: دقت و برنامه ریزی برای برگزاری انتخاباتی با کیفیت باید در راس فعالیت های سازمانی قرار بگیرد.

وی افزود: انتخاب دقیق شورایاران محلات و حضور افراد کارآمد در تصمیم گیری های محله ای عنصری موثر و تاثیر گذار در مسیر شهری آباد و با نشاط است.

عباسی با مهم خواندن این انتخابات خاطرنشان کرد: عدم توجه به انتخاب افراد کارآمد به شورایاری ها، خسارت های جبران ناپذیری را به شهر تهران تحمیل می کند.

قائم مقام شهردار منطقه ۳ ابراز کرد: اطلاع رسانی مناسب در مساجد، نهادهای مردم نهاد، مدارس، گروه های اجتماعی، شناسایی گروه های هدف نخبه، دعوت و ایجاد انگیزه از آنها برای شرکت در انتخابات شورایاری ها و نتیجه آراء باید انتخاب اشخاصی فرهیخته و مردمی باشد. به طوری که این افراد باید به عنوان بازویی مفید در خدمت شهر و شهروندان باشند.

وی اظهار کرد: مقدماتی را باید فراهم کنیم که نخبگان محلات علاقمند به شرکت و مشارکت در انتخابات شوند و مردم بدلیل حضور آنها در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: چهارمین دوره انتخابات شورایاری محلات، تمرینی برای افزایش فرهنگ مشارکت شهروندان است.

در ادامه مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ گفت: فرایند انتخابات شورایاران محلات امری مردمی و ارزشمند است که با یاری دستگاه های متولی و مشارکت شهروندان در تاریخ ۸ اسفند ماه برگزار می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches