×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
فراخوان برگزاری دومین دوره جایزه ملی کیفیت صنعت خودرو منتشر شد

 اقتصادتهران: دومین دوره جایزه ملی کیفیت صنعت خودرو با متولی‌گری وزارت صنعت معدن تجارت و انجمن مدیریت کیفیت ایران به عنوان مجری جایزه تشکیل گردیده و فرایند ارزیابی آن در کلیه سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط و حائز شرایط در صنعت خودرو شامل واحدهای تامین و ساخت قطعات، تولید و مونتاژ و خدمات پس از فروش انجام می‌پذیرد و مراسم تقدیر از شرکت‌های برتر در سطوح فرایند ارزیابی، در سال ۹۴ با حضور مقامات وزارت صنعت ،معدن و تجارت ،سازمان ملی استاندارد ایران، مدیران ارشد و کارشناسان شرکت های خودرو ساز و وصنایع وابسته برگزار می شود.

جایزه ملی کیفیت صنعت خودرو به برترین اقدامات، تلاش ها و دستاوردهای سازمان های تولیدی و خدماتی جهت دستیابی به مدیریت کیفیت محصولات /خدمت در بخش های مختلف صنعت خودرو اعطا می شود.

لازم به ذکر است، کلیه سازمان های متعهد به مفاهیم مدیریت کیفیت و موفیقت پایدار و علاقمند به مشارکت در فضای تعامل و یادگیری در عرصه استراتژی های جامع مدیریت کیفیت می توانند در این فرایند ارزیابی شرکت نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches