×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
فاصله حمل کالا بین ایران و چین به ۵ روز کاهش می‌یابد

اقتصادتهران: تورکان صدیکف سفیر تام الاختیار قرقیزستان در تهران در دیدار با محسن احمدی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ سبا اظهار امیدواری کرد؛ با راه اندازی کریدور ریلی کاشغرنارینو اوشسرخس فاصله حمل بار، صادرات و واردات کالا بین ایران و چین در سال‌های آتی به ۵ روز کاهش یافته و راه دسترسی چین و آسیای میانه به کشورهای عربی، هند و آسیای شرقی هموار گردد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین به نقل از هلدینگ سبا؛ در جریان این نشست طرفین در خصوص راهکارهای توسعه روابط تجاری و سرمایه‌گذاری های مشترک در ایران و قرقیزستان با توجه به زمینه‌ها و حوزه‌های کسب و کار شرکت‌های تابعه این هلدینگ و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آن کشور به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.

در ابتدای این دیدار، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ سبا با اشاره به علاقه‌مندی و اشتراکات فرهنگی، دینی و تاریخی دو کشور و همچنین عضویت ایران در پیمان شانگ‌های و اتحادیه اقتصادی اورسیا بر لزوم گسترش تعاملات اقتصادی فی مابین تاکید کرد.

زنجیره ظرفیت‌های مجموعه هلدینگ سبا

محسن احمدی ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های بیمه اتکایی وابسته به این هلدینگ از امکان ارائه پوشش‌های بیمه‌ای به سرمایه‌گذاران، صادرکنندگان و تولیدکنندگان ایرانی و قبولی ریسک‌های صادره از سوی شرکت‌های بیمه قرقیزی و پذیرش ریسک و امکان بیمه اتکایی مجدد آنها بعنوان بخشی از راهبرد توسعه همکاری‌های فی مابین یاد کرد.

مدیرعامل هلدینگ سبا در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شرکت ساختمانی وابسته به هلدینگ سبا از امکان ارائه انواع خدمات مهندسی، تامین مصالح و کالاهای ساختمان، و آمادگی برای قبولی پیمان مدیریت و پیمانکاری ساختمان‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری آماده ساخت در بیشکک و اوش خبر داد. وی همچنین از آمادگی این هلدینگ برای همکاری در ایجاد زیر ساخت های IT و ICT مورد نیاز شرکت‌ها، سازمان‌ها و سایر پروژه‌های حوزه فناوری قرقیزستان خبر داد.

وی با اشاره به ایجاد موفق ” سامانه یکپارچه بیمه گری در شرکت سهامی بیمه ایران” توسط شرکت وابسته به این هلدینگ از آمادگی برای اجرای مشابه این سامانه و ارائه انواع خدمات نوین بیمه‌ای و تولید انواع اپلیکیشن‌های تلفن همراه برای بازار قرقیزستان بعنوان یکی از فعالیت‌های مشترک آتی نام برد.

احمدی با اشاره به استراتژی این هلدینگ برای حضور در بازارهای هدف و توسعه روابط تجاری، از جمله: واردات اقلام دامی و کشاورزی از قرقیزستان همچنین امکان صادرات تجهیزات و تولیدات صنعتی و پلیمری ایران به آن کشور، از آمادگی برای بررسی ایجاد صنایع مرتبط با کشاورزی و دامداری و امکان کشت فرا سرزمینی و صادرات محصولات آن به سایرکشورها خبر داد. وی از عزم این هلدینگ برای استفاده از ظرفیت های موجود اقتصادی درکریدور مشترک حمل و نقل چین و قرقیزستان با هدف تجارت با چین خبر داد.

مدیرعامل هلدینگ سبا تصریح کرد: هرگونه تولید و تجارت در جهان بدون نگاه به ظرفیت و پتانسیل‌های چین غیرممکن به نظر می رسد و بازار مصرف ۵ میلیارد نفری این کشور و همچنین امکان تولید ارزان در آن کشور از فرصت‌های بی بدیل اقتصاد در عرصه بین المللی را فراهم آورده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches