×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

وزیر امور اقتصادی و دارایی با قدردانی از تلاش‌های بانک مسکن در همراهی و پیشبرد برنامه‌های اقتصادی دولت گفت: بانک مسکن در اجرای طرح مسکن مهر تلاش مضاعف داشته، به طوری که برای تعداد ۴٫۲میلیون واحد مسکونی در تمام شهرها و روستاهای کشور تسهیلات پرداخت کرده است.

سید شمس الدین حسینی که در مجمع عمومی سالیانه بانک مسکن سخن می گفت ادامه داد: تاکنون حدود ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال از تسهیلات بانک مسکن بازپرداخت شده و به بانک مرکزی عودت داده شده است و معوقات آن نیز از متوسط معوقات بانکی کشور، کمتر است. بانک مسکن بر اساس مصوبات دولت نسبت به تداوم برنامه مسکن مهر، اهتمام ویژه دارد.

وی همچنین از همکاری بانک مسکن در بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، بوشهر، هرمزگان و سیل مازندران قدردانی کرد و افزود:‌ سال گذشته مصوبه کارگشای بانک مسکن در حمایت از دولت برای بازسازی این مناطق به ویژه مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، افتخار ثبت رکورد در تعداد، کیفیت و سرعت بازسازی مناطق زلزله زده را رقم زد.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches