×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
عملیات اجرایی ۴۳ طرح عمرانی در سربیشه آغاز شد

اقتصادتهران: همزمان با دهمین روز از دهه فجر عملیات اجرایی ۴۳ طرح عمرانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در شهرستان سربیشه آغاز شد.

به گزارش ایرنا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی روز شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرحها با بیان اینکه خدمت به مردم همیشه در صحنه این استان، افتخار بزرگی است که نصیب ما مسئولان شده است، گفت: برای خدمات بهتر به این مردم باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

علی اسماعیلی امنیت را یکی از نعمت هایی دانست که به برکت انقلاب اسلامی ایران حاصل شده است، اظهار کرد: امروز برقراری امنیت پایدار در کشور و به ویژه مناطق مرزی مرهون خون شهداست.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با قدرت ایمان انقلاب خود را به پیروزی رسانند و در حال حاضر هم با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب، این نظام را بیمه کرده اند.

فرماندار سربیشه هم در این مراسم گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به شهر درح و ۴۰ روستای شهرستان با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال آغاز شد، با تکمیل این طرحها سه هزار و ۳۲۱ خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند.

محمد جواد فلاحی اجرای ۲۹۳ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث هفت ایستگاه تقلیل فشار، احداث سه ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب سه هزار علمک گاز را از مشخصات فنی این طرحها ذکر کرد.

وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی پروژه فاضلاب مسکن مهر سربیشه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و میدان امام رضا (ع) شهر سربیشه با اعتبار پنج میلیارد ریال نیز آغاز شد.

وی عنوان کرد: بهره‌برداری از مخزن ۲ هزار متر مکعبی، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال شهر سربیشه با اعتبار ۱۸میلیارد ریال و افتتاح طرح گاوداری به نمایندگی از ۱۵۵ طرح اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال از جمله طرحهای افتتاحی دهیمن روز دهه فجر شهرستان ذکر کرد.

تشکیل جلسه شورای اداری شهرستان، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام، دیدار با اهالی روستا ماخونیک و دیدار با خانواده شهید ماخونیکی از دیگر برنامه های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و دیگر مسئولان در شهرستان سربیشه بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches