×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال ۹۱ درصد پیشرفت کرد

اقتصادتهران: معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید امروز از آزادراه تهران- شمال روند اجرای کار را مثبت ارزیابی کرد و از پیشرفت ۹۱ درصدی منطقه یک و ۶۳ درصدی تونل شرقی البرز واقع در منطقه دو این آزادراه خبر داد.

به گزارش تارنمای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیرالله خادمی از عملیات اجرایی منطقه های یک و دو آزادراه تهران- شمال بازدید کرد.

خادمی گفت: ۱۶۶ جبهه فعال کاری در این آزادراه در حال کار و بیش از ۳۰۰۰ نفر با حدود ۱۲۰۰ دستگاه در این پروژه مشغول فعالیت است.

به گفته وی، منطقه یک آزادراه تهران- شمال به طول ۳۲ کیلومتر به پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی رسیده و عملیات اجرایی در بخش روسازی و تاسیسات در این منطقه در حال اجراست که با توجه به نیاز به نصب برخی تاسیسات مورد نیاز به منظور تکمیل روسازی، کار در هفته‌های آینده ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: عملیات اجرایی در تونل شرقی البرز واقع در منطقه دو ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۵۳ دستگاه ماشین آلات و ۳۶۸ نفر نیروی انسانی در این تونل در حال کارند. تاکنون ۶ هزار و ۱۷۵ متر حفاری و ۴ هزار و ۵۲۴ متر لاینینگ انجام شده است و تا ۲ماه آینده مراسم پایان حفاری این تونل به طور رسمی برگزار می شود.

خادمی بیان داشت: پیشرفت فیزیکی منطقه دو آزادراه تهران- شمال نیز پس از گذشت یک سال از آغاز عملیات اجرایی آن به ۲۱٫۵ درصد رسیده و کار در جبهه های مختلف کاری در این منطقه در حال اجراست.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعتبار مورد نیاز برای پایان عملیات اجرایی در منطقه دو آزادراه تهران- شمال را ۱۵۰۰ میلیارد تومان تخمین زد که در صورت تامین تا چهار سال آینده به بهره برداری می رسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches