×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

بیمه مرکزی در راستای افزایش ضریب رضایت بیمه گذاران و تسریع و تسهیل روند رسیدگی به شکایات مردمی، نسبت به راه اندازی سامانه ای یکپارچه برای بررسی این امور اقدام کرده است.

به گزارش موج، این سامانه یکپارچه غیر از کاهش میزان سردرگمی بیمه گذاران، از آمار مراجعه حضوری شهروندان خواهد کاست.

برای درج شکایت در سامانه یاد شده، ثبت اطلاعاتی از قبیل کد ملی، تاریخ تولد، شماره پرونده خسارت، شماره بیمه نامه، نشانی و شماره تلفن همراه الزامی است. به این ترتیب که شاکی در مرحله ثبت نهایی شکایت با انتخاب گزینه “ارجاع شکایت به بیمه مرکزی” کد رهگیری دریافت و همزمان پیامک تایید ثبت شکایت به تلفن همراه وی ارسال می شود. بدیهی است که پس از مدتی شاکی می تواند با مراجعه به همین سامانه و وارد کردن کد رهگیری از پیگیری ها و نتیجه آن آگاه شود.

شایان ذکر است در این سامانه که از ابتدای خرداد سال جاری عملیاتی شده، گزارش شکایات شرکت های بیمه و رشته بیمه ای هر ماه بر روی وب سایت بیمه مرکزی به نشانی www.centinsur.ir قرار می گیرد و بیمه گذاران می توانند از نحوه عملکرد شرکت بیمه مطلع شده و نسبت به انتخاب شرکت بیمه برتر اقدام کنند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches