×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
عملکرد پاسگاه‌ها رصد می‌شود

اقتصادتهران: رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی با اشاره به راه اندازی سامانه نظارتی هوشمند ۷۱۳، گفت: به منظور افزایش نظارت بر عملکرد و رفتار مجموعه کارکنان در کلانتری و پاسگاه ها این سامانه توسط پلیس پیشگیری راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در حاشیه راه اندازی این سامانه افزود: در روز سیزدهم مهرماه سال گذشته رهبر معظم انقلاب فرامینی در رابطه با کلانتری و پاسگاه ها عنوان کردند؛ بر این اساس این سامانه شد که امید است با راه اندازی این سامانه نظارتی، شاهد توفیقات و موفقیت های بیشتر پلیس پیشگیری باشیم.

سردار شرفی با اشاره به اولویت های نیروی انتظامی در سال جاری گفت: برابر اسناد بالادستی و تدابیر فرمانده ناجا مبارزه جدی با قاچاق یکی از اولویت های اساسی است، پلیس پیشگیری نیز در این راستا برنامه هایی را دنبال می کند به طوری که در سال گذشته ارزش ریالی کالاهای مکشوفه رشد ۸۱ درصدی داشته است.

وی به استمرار طرح تحول کلانتری و پاسگاه ها اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح در سه مقطع کوتاه، میان و بلندمدت برنامه ریزی شده که در سال گذشته دوره کوتاه مدت اجرا و به پایان رسید.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی ادامه داد: در سال جاری نیز برنامه های میان و بلندمدت در طرح تحول کلانتری و پاسگاه ها دنبال می شود که انتظار داریم خروجی این طرح ها ارتقای رضایت مردم باشد.

سردار شرفی افزود: در راستای بهبود خدمات انتظامی، رویکرد استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان نیز دنبال می شود به طوری که قرار است امسال ۱۳ هزار نفر از کارکنان این پلیس در دوره های استانداردسازی رفتار شرکت کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مجموعه پلیس پیشگیری و کلانتری ها نیز در راستای تأمین امنیت انتخابات با آمادگی کامل فعالیت خواهند کرد.

سردار شرفی، مبارزه با مواد مخدر و سرقت و توجه به مناطق حاشیه نشین و گسترش کمی و کیفی خدمات پلیس در این مناطق را از دیگر برنامه های محوری پلیس پیشگیری برشمرد.

سردار شرفی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی معاونان، فرماندهان و مدیران ستادی پلیس پیشگیری ناجا و روسای پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ها در روز گذشته (چهارشنبه) در تهران، گفت: تجزیه و تحلیل عملکرد سال ۹۵ و تبیین اهداف شورای عالی تحول کلانتری و پاسگاه ها در سال جاری در این نشست بررسی شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین رونمایی از سامانه نظارتی هوشمند پلیس پیشگیری از دیگر اهداف این نشست سراسری بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches