×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
عملکرد مخابرات سوداگرایانه نبوده است

اقتصاد تهران: نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقادات باید منصفانه باشد تصریح کرد: به اعتقاد من عملکرد مخابرات سوداگرایانه نبوده بلکه ایثارگرانه عمل کرده است.و اگر این شرکت همچنان دولتی بود در همان همراه اول متوقف می شدیم.

حسن خسته بند به واگذاری مخابرات طبق اصل ۴۴ قانون اساسی اشاره کرد و یاداور شد: واگذاری این شرکت به بخش خصوصی علی رغم برخی اشکالات کوچک یکی از بهترین واگذاری ها بوده است و خصوصی سازی صورت گرفته موجب شده که از لحاظ فناوری فاصله ی چندانی با جهان نداشته باشیم.

وی به یکی از بازدیدهای خود از کشور چین که از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس به آن کشور عازم شده بود اشاره کرد و افزود: تنها در یک واحد مخابراتی چین ۱۵۰ هزار نفر پرسنل مشغول کار بودند و این نشان دهنده اهمیت مخابرات در دنیای امروز است. امروز که ایران در شرایط تحریمی قرار دارد نقش متخصصان مخابراتی در توسعه کشور حائز اهمیت است. نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی به پیشرفت های صورت گرفته در بخش مخابراتی گیلان اشاره کرد و افزود: این روند باید همچنان ادامه یابد و مهندس خضردوست مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان هم اکنون با تلاش مضاعف مشغول فعالیت هستند و همه ی مسئولان باید همیارایشان باشند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches