×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
عملکرد بیمه رازی در شهر سیل خیز مشهد

در هفته‌های گذشته مشهد دچار سیل و آب گرفتگی شد که بررسی عملکرد شعبه مشهد بیمه رازی نشان از آن دارد این شعبه بدون بررسی ریسک احتمالی بیمه نامه صادر نکرده است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت بیمه رازی، هفته انتهایی اردیبهشت سال جاری بارش باران در شهر مشهد به حدی بود که سیل و آّبگرفتگی در برخی از مناطق شهر مشهد رخ داد که بیش‌ترین میزان خسارت در منطقه سیدی شهر مشهد به ثبت رسیده است.

این اتفاق عاملی شد که عملکرد شعبه مشهد در فروش بیمه‌نامه‌های مرتبط با سیل و حوادث طبیعی مورد بررسی قرار گیرد.

از بیمه‌نامه‌های مدنظر در این گزارش می‌توان به بیمه بدنه، تمام خطر نصب، تمام خطر پیمانکاری و آتش سوزی اشاره کرد.

بررسی‌ها حکایت از آن دارد که شعبه مشهد در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱، تعداد ۲۸۲۰ بیمه نامه در رشته بدنه خودرو صادر کرده که این میزان در سال گذشته با رشد به تعداد ۳۳۹۴ بیمه نامه افزایش یافته است.

براساس این گزارش ۶۸ بیمه نامه تمام خطر نصب در سال ۱۴۰۱ صادر شده که با توجه به ماهیت بیمه نامه برای ریسک‌های بسیار بالا بیمه نامه‌ای صادر نشده و در قراردادهای کشوری بیمه نامه تمام خطر نصب به شرط بازدید صادر شده است. این آمار در حالی به ثبت رسیده که در سال ۱۴۰۲ تعداد بیمه نامه‌های تمام خطر نصب با رشد همراه بوده و به ۱۰۱ بیمه نامه افزایش یافته است.

اما برخلاف دو بیمه نامه قبلی شعبه مشهد بیمه رازی در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ در صدور بیمه نامه تمام خطر پیمانکاری، کاهش را تجربه کرده و از ۳۷ بیمه نامه به ۳۰ بیمه نامه رسیده است.

بررسی‌ها حکایت از آن دارد که این شعبه ریسک برخی از بیمه نامه‌ها را بسیار بالا دیده و در راستای کنترل ریسک و نسبت خسارت، صدور برخی بیمه نامه‌ها را از دستور کار خود خارج کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches