×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
علی پروین به مؤسسه اعتباری توسعه رفت

یکی از مشهورترین اسطوره های ورزش کشور با مدیرعامل مؤسسه اعتباری توسعه دیدار کرد.

به گزارش بنکر (Banker)،علی پروین، چهره ماندگار فوتبال ایران و آسیا، با حضور در مؤسسه اعتباری توسعه با علیرضا هادیان همدانی مدیرعامل مؤسسه اعتباری توسعه دیدار و گفتگو نمود و ضمن تبریک به مدیرعامل جدید مؤسسه برای وی آرزوی موفقیت کرد. در این دیدار که در ادامه روند ارتباط موثر مؤسسه اعتباری توسعه با اهالی ورزش در فضایی صمیمی صورت پذیرفت، هادیان همدانی علاقه مندی مؤسسه اعتباری توسعه را برای حضور در حوزه های مختلف ورزش و به خصوص ورزش های پرطرفداری چون فوتبال مطرح نمود و حمایت پیشکسوتان این عرصه را برای تحقق این امر لازم دانست.

علی پروین نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در مؤسسه اعتباری توسعه بر لزوم حمایت بیشتر بخش خصوصی و نهادهای مالی کشور برای توسعه هر چه بیشتر ورزش تاکید کرد. وی همچنین آمادگی خود را برای همکاری با مؤسسه اعتباری توسعه برای حضوری فعال در عرصه ورزش کشور را اعلام نمود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches