×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
علاقه مندی اندونزی برای سرمایه گذاری در ایران

اقتصادتهران: سفیر اندونزی در تهران گفت: سرمایه گذاران این کشور به ویژه در بخش‌های کشاورزی از جمله صنعت دامپروری علاقه مند به فعالیت در ایران هستند.

به گزارش ایرنا، اوکتاوینو علیمودین روز سه شنبه در دیدار با استاندار قزوین افزود: شرکت‌های موفق و با تجربه‌ای در اندونزی در زمینه کشاورزی و دامپروری فعالند که با وجود حضور در کشورهای ایتالیا، لبنان و هند، آماده سرمایه گذاری در ایران نیز هستند.

وی ادامه داد: وجود ارزش‌های اسلامی مشترک بین اندونزی و ایران زمینه همکاری های بین ۲ کشور را در زمینه‌های مختلف فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به داشتن مزیت غذای حلال فرصت خوبی برای سرمایه گذاران اندونزی ایجاد کرده است، چون آنها در این کشور مشکلات سرمایه گذاری در کشورهایی مانند ویتنام و استرالیا را نخواهند داشت.

سفیر اندونزی در ایران همچنین گفت: امیدواریم با گسترش همکاری های اقتصادی بین ۲ کشور، اندونزی دیگر در بحث واردات کالا از ایران تنها به محصول خرما محدود نباشد.

علیمودین در ادامه به سفر سال قبل خود به قزوین اشاره کرد و گفت: سال گذشته در اجلاس راه ابریشم که به میزبانی این استان برگزار شد، ارزیابی خوبی از توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری این استان به دست آوردیم و برهمین اساس زمینه های مناسب همکاری میان قزوین و اندونزی شناسایی شد.

وی اظهار کرد: در بازدیدهای انجام شده از ظرفیت‌های قزوین از مدیران صنایع چوب این استان برای حضور در کشور اندونزی دعوت به عمل آمد و امیدواریم با حضور شرکت های فعال در زمینه صنایع چوب شاهد امضای قراردادهایی خوبی بین صنعتگران قزوینی و اندونزیایی باشیم.

به گفته وی، قزوین از ظرفیت‌های مناسب کشاورزی بویژه در بخش تولید گیاهان دارویی و صنعتی بویژه نساجی برخوردار است و این موضوع می تواند بستر مناسبی را برای ایجاد ارتباط و همکاری بین این استان و اندونزی فراهم کند.

وی یادآور شد: امیدواریم نمایشگاه بین المللی که از ۱۹ مهرماه جاری به مدت چهار روز در اندونزی برگزار می شود با حضور موثر تجار و صنعتگران ایرانی و قزوینی بتواند زمینه ساز همکاری بین شرکت های فعال این ۲ کشور باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches