×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
عزم جزم بیمه تجارت نو برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده

شرکت بیمه تجارت نو با عزمی راسخ و با گذشت یکسال از استقرار تیم جدید مدیریتی توانسته است در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های شرکت گام‌های موثری بردارد. این شرکت که تا پیش از آن از عملکرد ضعیف و غیر حرفه‌ای رنج می‌برد آن طور که باید و شاید نتوانست در صنعت بیمه مثمرثمر واقع شود.

به گزارش اقتصادتهران، این در حالی است که در یکسال گذشته و همزمان با تعریف سیاستگزاری‌های جدید برای شرکت توانسته است، علاوه بر افزایش رضایت مندی کارکنان خود در خصوص حق بیمه صادره تولیدی، به رشدی قابل توجه دست پیدا کند به طوری که این شرکت در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانست با عملکرد مطلوب خود به حق بیمه صادره ۴۰ هزار و ۵۳۰ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال از ابتدای سال تا پایان شهریورماه دست پیدا کند که نشان‌دهنده عملکرد مثبت شبکه فروش و نمایندگان این شرکت در جذب مشتریان جدید است.

این در حالی است که اصلاح ساختاری و تقویت حکمرانی تخصص در شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان گامی اساسی و اقدامی مطلوب در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا تغییراتی در ساختار حاکمیتی، اجرایی و مشورتی شرکت صورت گرفته است.

فعال‌سازی مرکز بازاریابی، راه‌اندازی مرکز بانک بیمه و راه‌اندازی سازمان دیجیتال فروش از جمله مواردی است که اهتمام این شرکت بر روی آن متمرکز گردیده است ضمن آن که بازنگری و تغییرات در ترکیب اعضای کمیته‌های حاکمیت شرکتی و تخصصی نظیر کمیته ریسک، کمیته سرمایه‌گذاری و کمیته انتصابات از جمله این تغییرات محسوب می‌شوند.

بدون شک با تعریف سیاستگزاری‌های جدید صورت گرفته و نیز تلاش تیم مدیریتی برای انجام تخصصی امور از یکسو و فعالیت این شرکت در زمینه توسعه فناوری اطلاعات به منظور ارائه خدمات نوین و محصولات فناورانه از سوی دیگر، به نظر می‌رسد، این شرکت تا پیش از پایان سال، گوی رقابت از برخی شرکت‌ها را زمینه فعالیت‌های بیمه‌گری برباید.

از سوی دیگر، افزایش اقبال عمومی برای خرید بیمه‌نامه از این شرکت در کنار برنامه‌های میان مدت و بلندمدت برای فروش بیشتر، این نوید را می‌دهد که بیمه تجارت‌نو در زمینه حق بیمه صادره تولیدی به رکورد‌های جدید و قابل قبولی دست پیدا کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches