×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
عرضه ۱۱ خودروی وارداتی برای متقاضیانی که اسفند پارسال ثبت نام کردند

اقتصادتهران: بر اساس اعلام سامانه عرضه خودروهای وارداتی، متقاضیانی که اسفند سال گذشته ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است سه روز مهلت انتخاب خودرو دارند.

به گزارش اقتصادتهران، سامانه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه ای تصریح کرد: به اطلاع آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند، سامانه صرفا جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از امروز چهارشنبه ۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه ۱۸ در دسترس است.

در این اطلاعیه آمده است: در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده اند است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches