×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
عرضه‌ سیمان، الویت اصلی بورس کالا

اقتصدتهران: در حال حاضر پیگیری‌های لازم در جهت ورود سیمان به بورس کالا صورت گرفته است و در جلسات انجام شده هریک از طرفین نقطه نظرات خود را مطرح کرده و در تلاش برای رسیدن به یک نتیجه ی مطلوب برای طرفین هستیم.

با توجه به مازاد عرضه نسبت به تقاضا در صنعت سیمان، انجمن سیمان آمادگی ورود به بورس کالا را دارد ولی با توجه به موانعی که در عرضه قبلی به وجود آمده بود در صدد بر طرف کردن و ورود مجدد سیمان به بورس کالا هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی پناهی معاون توسعه بازار بورس کالا، با بیان مطلب فوق و همچنین مؤثر خواندن جلسات بورس کالا با انجمن سیمان برای ورود سیمان به بورس کالا گفت: در حال حاضر پیگیری‌های لازم در جهت ورود سیمان به بورس کالا صورت گرفته است و در جلسات انجام شده هریک از طرفین نقطه نظرات خود را مطرح کرده و در تلاش برای رسیدن به یک نتیجه ی مطلوب برای طرفین هستیم.

وی با اشاره به اینکه جمع بندی جلسات به دستگاه های اجرایی ارسال شده افزود: ما نتایج جلسات خود را با انجمن سیمان به معاون توسعه‌ی بازار‌گردانی ارسال کردیم و در انتظار اعلام نتایج در کار گروه تنظیم بازار هستیم.

پناهی در توضیح شرایط فعلی بازار سیمان تصریح کرد: با توجه به مازاد عرضه نسبت به تقاضا در صنعت سیمان، انجمن سیمان آمادگی ورود به بورس کالا را دارد ولی با توجه به موانعی که در عرضه ی قبلی به وجود آمده بود در صدد بر طرف کردن و ورود مجدد سیمان به بورس کالا هستیم.

معاون توسعه بازار بورس کالا در خصوص ویژگی‌های مهم این بورس برای کشف قیمت‌ها خاطر نشان کرد: با توجه به مکانیزم بورس کالا، می‌توان این بورس را بهترین مکان برای کشف قیمت محصولات برشمرد تا از این طریق عادلانه ترین قیمت گذاری صورت گیرد.

وی در توضیح مشکلات قبلی عرضه‌ی سیمان در بورس کالا یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که در عرضه‌ی سیمان در سال ۹۱ ایجاد شده بود عرضه متوقف شد و در حال حاضر با مرتفع شدن مسائل مربوطه، ورود مجدد سیمان به بورس کالا فراهم آمده است.

پناهی در پایان افزود: فراهم اوردن شرایط ورود سیمان به بورس کالا از الویت‌های ما است

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches