×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
عدم نیل به هدف تجاری سازی در بحث خوراک دام

اقتصادتهران: مدیرعامل سرمایه گذاری و برنامه ریزی شرکت دانش بنیان سینا، گفت: کارهای علمی زیادی در کشور در بحث خوراک دام انجام شده است که متاسفانه به تجاری سازی نرسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، مهندس یاسر خانی، در حاشیه برگزاری پنل‌های بررسی روند سرمایه گذاری و تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه خوراک دام کشور که روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در سالن ۳۷ نمایشگاه بین المللی تهران و با حضور جمع کثیری از کارشناسان این حوزه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، گفت: بنابراین ما رسالت خود را سرمایه گذاری روی این طرح‌ها قرار دادیم که امروز چند طرح منتخب را انتخاب کرده و روی انها سرمایه گذاری کنیم و تبادلی بین فنآوران این حوزه ایجاد کنیم که منجر به هم افزایی در این حوزه شود.

وی یادآور شد: ما سند راهبردی شرکت سینا را به نحوی تنظیم کرده ایم که باتوجه به دوران مدیریت کوتاه مدت در کشور، هرکسی مدیر این شرکت شد بتواند مسیر طراحی شده را ادمه دهد و نیازی به شروع از اول نداشته باشد.

او در ادامه به سه راهبرد اساسی که شرکت سینا‌وی به ان رسیده است اشاره و بیان کرد: سرمایه‌گذاری روی موضوعات مربوط به مناطث محروم در بنیاد مستعضعفان نخستین راهبرد مد نظر ما در این شرکت است و سپس سرمایه‌گذاری روی هولدینگ بنیاد مستضعفان راهبرد دوم شرکت ماست.

وی از پرداختن به نیازهای فناورانه کشور به عنوان راهبرد سوم نام برد و اظهار کرد: در دوسال اینده روی دو راهبرد اول سرمایه‌گذاری کرده و فعالیت خواهیم کرد. از بابت همین موضوع بحث خوراک دام مطرح شد. این روزها تحت تاثیر خشکسالی و گرانی قرار داریم واز طرفی نزدیک به ۸درصد گوشت کشور را تامین می‌کنیم. لذار براساس راهبرد اول که محرومیت زدایی بود و راهبرد دوم که فعالیت‌های خود بنیاد بود راهبرد سوم نقش پیدا کرد.

خانی از خوراک دام به عنوان یکی از محصولاتی که سبد بزرگی از محصولات را در خود دارد یاد کرد و گفت: از آنجایی که به واردات زیادی برای خوراک دام نیاز است با مساله ارزی در کشور مواجه هستیم و از اینرو پرداختن به این مساله اهمیت پیدا کرده است و رویداد پل انحصارا سرمایه گذاری خود را به این موضوع اختصاص داده است.

او افزود: مقام معظم رهبری در سال گذشته هم به مساله دانش بنیان اشاره کردند و هم به مساله خوراک دام. سازمان برنامه، کمیسیون کشاورزی، صندوق بازنشستگی، هولدینگ سازمان قدس و… این موضوع را اذعان داشتند که اگر ما بخواهیم راه حل ویژه‌ای برای مساله خوراک دام داشته باشیم به شرکت‌هایی چون شرکت سینا نیاز دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches