×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ظروف کهنه و مستعمل هموطنان، خشت‌های خانه بهداشت می‌شود

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت کارال از برگزاری جشن خشت‌های سلامت توسط این شرکت خبر داد و گفت: با دعوت از شهروندان، تلاش داریم تا با یاری آ‌ن‌ها یک پایگاه بهداشت و سلامت برای روستای محروم شورین همدان که در حاشیه این شهر قرار دارد بسازیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، سید امین میر محمد صادقی در نشستی، افزود: این طرح همزمان در ۲۵ پایگاه مجاز در سراسر کشور با عنوان جشن‌ خشت‌های سلامت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آن که این جشن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی همدان و انجمن خیرین سلامت استان همدان برگزار می‌شود، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با تحویل ظروف کهنه، مستعمل روحی و آلومینیومی ما را در این این طرح همراهی کنند ضمن آن که این ظروف پس از بازیافت به شمش‌های آلومینیومی تبدیل شده و در ساخت در، پنجره و ستون‌های داخلی این مرکز بهداشتی مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت کارال همچنین از حمایت و تشویق خیرین و اهدا کنندگان ظروف در این طرح توسط این شرکت خبر داد و یادآور شد: در این جشن از شهروندانی که با اهدای ظروف کهنه خود، گامی در این طرح برداشته‌اند، با ارائه بن تخفیف ۱۵ درصدی به منظور جایگزین کردن این ظروف با ظروف بهداشتی کارال تقدیر به عمل می‌آید.

وی همچنین گفت: همزمان با نمایشگاه لوازم آشپزخانه، بهداشتی و لوازم التحریر از ۴ شهریور لغایت ۱۴ شهریورماه در مصلای تهران، جشن خشت‌های سلامت برای ساخت پایگاه بهداشت و سلامت در روستای شورین همدان برگزار می‌شود.

به گفته میر محمد صادقی، هموطنانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند می‌توانند به سایر پایگاه‌های این طرح در سراسر کشور مراجعه نمایند ضمن آن که سایت کارال به آدرس WWW.KARAL.IR نیز در دسترس قرار دارد.

وی همچنین یادآور شد: شهروندان تهرانی ‌می‌توانند با ارسال عدد منطقه خود به سامانه ۵۰۰۰۲۸۴۹۰ از پایگاه‌های طرح خشت‌های سلامت در تهران و سایر شهرها آگاهی یابند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches