×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ارتقای توان تولید نیاز اصلی امروز اقتصاد ایران است که قدرت کشور را در عرصه های داخلی و بین المللی تبیین می کند.

«علی طیب نیا» روز- چهارشنبه- در آیین معارفه رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: امروز بازار سرمایه کشور با پیشرفت ها و تحولات کم نظیری در ۲۰ ماه گذشته روبرو شده که در آن بازار سهام و بازار بدهی ها تحولات چشمگیری را تجربه کرده است.

به گفته این مسئول، امروز نوسان بازار ثانویه جای خود را به آرامش و ثبات نسبی داده و بازار اولیه کشور از عمق بیشتری برخوردار شده است. همچنین در این مدت به شیوه مناسبی به مطالبات فعالان سرمایه از سازمان بورس پاسخ داده شده و تامین مالی برای بخش خصوصی و دولتی صورت گرفته است.

طیب نیا تاکید کرد: مسیر خوبی در تامین مالی بلندمدت و همچنین تامین مالی بنگاه های بزرگ طی شده است.

وی بیان داشت: آنچه امروز در اقتصاد کشور اهمیت اساسی دارد دستیابی به رشد اقتصادی مستمر و پایدار کشور، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تقویت توان تولید درونزا و کاهش آسیب پذیری نظام نسبت به تکانه های داخلی و خارجی است.

طیب نیا تصریح کرد: اولویت راهبردی امروز ما دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی یعنی رشد مستمر و پایدار است.

به گزارش ایرنا، «حسین عبده تبریزی» عضو شورای عالی بورس، نیز امروز اعلام کرد بر اساس گزارش ها، ۱۳ تا ۲۰ درصد تامین مالی در اقتصاد کشور از طریق بازار سرمایه انجام می شود.

همچنین مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس پیشین سازمان بورس و ارواق بهادار در این آیین گفت: شاخص بورس در سه سال خدمت دولت یازدهم با افزایش بیش از دو برابری از ۳۸ هزار به ۷۷ هزار واحد رسیده که بالاترین بازده در مقایسه با همه بازارهای موجود کشور است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches