×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
طرح گازرسانی به شهر رودبار جنوب به بهره برداری رسید

اقتصادتهران: طرح گازرسانی به شهر رودبار جنوب و هفت روستای این شهرستان روز یکشنبه با حضور استاندار کرمان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان روز یکشنبه در آیین گازرسانی به شهر رودبار جنوب و هفت روستای این شهرستان گفت: فاز نخست گاز رسانی به شهر رودبار و روستاهای تابعه این شهرستان با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

محمدعلی ودیعتی افزود: امروز با حمایت دولت پنج هزار و ۵۷۴ نفر از نعمت گاز برخوردار شدند که این مهم از خدمات ماندگار دولت در این منطقه است.

وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به سه شهر زهکلوت، قلعه گنج و فاریاب اشاره کرد و گفت: در این طرح عملیات اجرایی گاز رسانی به ۷۵ روستای تابعه با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اظهار کرد: بهرمندی ۲ شهر و ۷۵روستا از نعمت گاز طبیعی و آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به هشت شهر و ۱۳۹ روستا در استان کرمان هدیه‌ای از دولت تدبیر و امید برای مردم این استان است.

استاندار کرمان به منظور شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی رودبار جنوب، افتتاح چندین پروژه گاز رسانی، بازدید از پروژه‌های معین اقتصادی منوجان و کلنگ زنی چند پروژه عمرانی عازم مناطق جنوبی استان کرمان شد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، فرماندار و امام جمعه شهرستان رودبار جنوب نیز در این سفر استاندار کرمان را همراهی می‌کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches