×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
طرح کمربندی غرب اهواز به بهره برداری رسید

اقتصادتهران: طرح جاده کمربندی غرب اهواز به طول ۱۲ کیلومتر و اعتبار هزینه شده هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال عصر چهارشنبه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، جاده کمربندی غرب اهواز در محور اهواز و اندیمشک حد فاصل پل شهید بروایه ‌واقع است و همزمان با بهره برداری از این پروژه، ۱۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۲۱ کیلومتر راه روستایی و چهار هزار واحد مسکن مهر نیز در خوزستان بهره برداری شد.

منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در آیین بهره برداری از این پروژه با بیان اینکه اهواز تنها کلانشهری است که رینگ کمربندی آن تکمیل نشده است، گفت:مجموع طرح کمربندی اهواز طول ۸۴ کیلومتر است که بخشی از آن طی سال‌های گذشته بهره برداری شده و با بهره برداری از این طرح، کمربندی حدفاصل محور اهواز ـ سوسنگرد به سمت اهواز ـ آبادان باقی می‌ماند که عملیات ساخت آن نیز به زودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: بهره برداری از این پروژه در سرعت بخشی ترانزیت کالا و بار از بندر امام خمینی (ره) به سمت پایانه چذابه کمک کرده و نقش موثری در کاهش ترافیک در سه راه خرمشهر و کاهش آلودگی ایفا می کند.

رحمانی، کاهش تصادف، آسان شدن تردد خودروها و جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر را از دیگر مزیت های بهره برداری از جاده کمربندی غرب اهواز بیان کرد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه به منظور بهره داری از چند عمرانی و بازدید از روند تامین زیرساخت های مرز شلمچه در ایام اربعین به استان خوزستان سفر کرد.

وزیر راه و شهرسازی در سفر امروز خود به خوزستان به همراه استاندار خوزستان، جمعی از معاونان وزارتخانه، نمایندگان خوزستان در مجلس و مدیران راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها با بالگرد از محورهای ارتباطی اهواز ـ هفتگل ـ ‌ایذه ـ دهدز و محور اهواز ـ ‌رامهرمز ـ ایذه به صورت هوایی بازدید کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches