×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
طرح کارورزی ۳۵ هزار فارغ التحصیل کشاورزی امسال اجرا می‌شود

اقتصادتهران: مدیر کل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: ۳۵ هزار فارغ التحصیل رشته کشاورزی و منابع طبیعی امسال در این بخش دوره کارورزی می بینند.

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، محمد خالدی گفت: دستورالعمل اجرایی طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی اوایل تیر ماه امسال به طور مشترک از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: طرح کارورزی با هدف زمینه سازی ورود به کار فارغ التحصیلان، کسب تجربه، افزایش مهارت، اشتغال پذیری جوانان و ایجاد شغل های مناسب و پایدار اجرا می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: به منظور عملیاتی شدن طرح کارورزی در بخش کشاورزی، تفاهم نامه همکاری میان وزارتخانه های جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضا شده است.

خالدی تصریح کرد: بر اساس این تفاهمنامه، وزارت جهاد کشاورزی از ظرفیت سازمان های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و نظام دامپزشکی برای اجرای طرح کارورزی استفاده می کند.

وی ادامه داد: متقاضیان و واحدهای تولیدی پذیرنده می توانند در سامانه طرح کارورزی به آدرس https://karvarzi.mcls.gov.ir/ در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام کنند.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی مدت زمان دوره کارورزی برای هر فارغ التحصیل کشاورزی را حداکثر شش ماه اعلام کرد و گفت: مدت کارورزی در برخی از فعالیت های مستقر در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور با توافق واحد پذیرنده تا ۹ ماه قابل افزایش است.

وی با بیان این که واحد های تولیدی پذیرنده در صورت جذب فارغ التحصیلان، مشوق دریافت می کنند، اظهار داشت: مشوق های بیمه ای از جمله مشوق هایی است که برای واحد تولیدی پذیرنده در نظر گرفته شده که می تواند در زمینه ادامه توافق کارورزی و واحد پذیرنده تاثیر داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches