×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
طرح فوریتی شناسایی و دلجویی از نیازمندان منطقه ۴ آغاز شد

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۴ در دومین جلسه مجمع خیرین با تاکید بر شناسایی محرومان و مستمندان جامعه با حفظ کرامات انسانی گفت: بر اساس تدابیر ابلاغی شهردار تهران رسیدگی به فقرا و ایتام یکی از اولویت های اصلی در سال جاری خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، مهندس سید امیر عباس بهاری شهردار منطقه ۴ در دومین جلسه مجمع امور خیرین که با حضور جمعی از خیرین و تعدادی از معاونان در دفتر این مجمع برگزار شد رسیدگی به نیازها و مشکلات اقتصادی محرومان و مستمندان، فقرا، ایتام، سالمندان، معلولان و ناتوانان جسمی و سرپرستان خانوار را از جمله اقدامات مهم سال جاری عنوان کرد و گفت: با توجه به تدابیر شهردار تهران در سال جاری طرح شناسایی افراد نیازمند با حفظ کرامات انسانی در سطح منطقه آغاز شده است.

وی افزود: طرح شناسایی افراد نیازمند با اولویت آسیب دیدگان اجتماعی و خانواده های در معرض آسیب توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و با همکاری مجمع خیرین در سطح نواخی ۹ گانه منطقه در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۴ گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، با اتمام این طرح و شناسایی افراد آسیب پذیر و تکمیل بانک اطلاعاتی افراد، کمک های نقدی و غیر نقدی شامل خوراک و پوشاک به این خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches