×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
طرح شناسنامه‌دار کردن انبارها در کاهش قاچاق موثر بود

اقتصادتهران: استاندار سمنان گفت: اجرای طرح شناسنامه دار کردن ۱۴ هزار و ۱۶۸ انبار مرکزی نگه داری کالا در استان سمنان از قاچاق کالا جلوگیری کرد‌‌.

به گزارش ایرنا، محمد رضا خباز روز سه شنبه در دیدار اعضای کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان سمنان با امام جمعه سمنان، گفت: طرح شناسنامه دار کردن انبارهای سمنان ابتدا به صورت نمونه در استان اجرایی و نقاط قوت و ضعف آن بر طرف شد و سپس در بقیه استان های کشور گسترش یافت.

خباز بیان داشت: از آنجا که قاچاق کالا از مبدا و مقصد انبار های نامشخص اتفاق می افتد، با مشخص شدن انبار های نگه داری کالا، از قاچاق جلوگیری می شود.

وی بیان داشت: اقتصاد ناشی از قاچاق کالا و ارز از شوم ترین روش های کار اقتصادی است، قاچاق کالا در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید از ۲۵ میلیارد دلار به ۱۲٫۵ میلیارد دلار کاهش یافت و با فعالیت پیشگیرانه دولت یازدهم به نصف کاهش یافت.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در پنج سال آینده با به کارگیری سامانه های هوشمند و نوین، شاهد کاهش قاچاق در استان و سراسر کشور خواهیم بود، یادآور شد: همه دستگاه های اجرایی با همکاری و هم افزایی در کاهش قاچاق مواد مخدر موثر باشند.

بر اساس اعلام نیروی انتظامی استان سمنان، در سه ماه اول سال ۹۶، کالاهای قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در این استان کشف شد.

در این نشست آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، حسن اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و جمعی از اعضای کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان سمنان حضور داشتند که به بیان عملکرد دستگاه های خود در سال گذشته و جاری پرداختند.

صبح چهارشنبه چهاردهم تیر ۹۶ (امروز) حدود ۲۰ تن موادمخدر کشف شده در استان سمنان امحا می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches