×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
طرح اهدای کتاب به مدارس محروم پایتخت

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: خانه ریاضیات تهران با کمک به کتابخانه‌های مدارس مناطق محروم، کتاب‌های کمک آموزشی را برای استفاده، در دسترس دانش‌آموزان قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ابوالفضل رفیع با بیان این مطلب، اظهار داشت: خانه ریاضیات تهران با جمع‌آوری کتاب‌های کمک آموزشی دانش‌آموزانی که دوران دبیرستان خود را به پایان رسانده‌‌اند و دیگر نیازی به این منابع ندارند، این منابع را در دسترس دانش‌آموزان مناطق محروم قرار می دهد.

وی، پر رنگ کردن و با اهمیت جلوه دادن فعالیت‌های فرهنگی و ضرورت مشارکت در آن از سوی دانش‌آموزان و دانشجویانی که تنها در زمینه‌های علمی به فعالیت مشغول هستند را از دیگر اهداف خانه ریاضیات در اجرای طرح اهدای کتاب دانست و افزود: خانه ریاضیات به دنبال اشاعه فعالیت‌های اجتماعی در محیط‌های علمی است و باور دارد تا زمینه فرهنگی لازم ایجاد نشود، بدون شک پیشرفت‌های علمی صورت نخواهد گرفت.

رفیع، ایجاد ارتباط میان خانه و دانش‌آموزان از طریق آشنایی آنان با طرح اهدای کتاب را از اهداف اصلی خانه ریاضیات برشمرد و گفت: این در حالی است که خانه ریاضیات، آشناسازی دانش آموزان با وظایف اجتماعی آنان به عنوان یک شهروند را جزو وظایف خود دانسته و در این مسیر گام برمی دارد.

به گفته مدیر کل آموزش های شهروندی، پس از فراخوانی خانه ریاضیات در این مورد، تعداد زیادی از دانش‌آموزان با این طرح همکاری کرده و کتاب‌های خود را به خانه اهدا کردند که صورت‌بندی، طبقه‌بندی و برآورد قیمت درمورد آنها صورت گرفته است.

رفیع خاطرنشان ساخت: مجموع قیمت این کتاب‌ها تاکنون ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده و این روند تا آخر مهرماه ادامه خواهد داشت. البته خانه ریاضیات امیدوار است این مبلغ را تا مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

وی یادآور شد: همزمان با پایان اجرای این طرح، مراسمی به‌صورت عمومی و با دعوت از اهداکنندگان و اعضای خانه ریاضیات برگزار می‌شود که در این مراسم ضمن دعوت از سخنرانان و انجام سخنرانی درباره ضرورت و اهمیت انجام اعمال خیرخواهانه و راه‌اندازی هرچه بیشتر فعالیت‌های به نفع نیازمندان، از اهداکنندگان تجلیل به عمل می‌آید و انگیزه لازم برای شرکت در برنامه‌های آینده خانه ریاضیات را تقویت خواهد کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches