×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
طرح‌های هنری بر ۶۵۰۰مترمربع از دیواره بزرگراه‌های غرب پایتخت

تهران اکونومی: معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۵ گفت: به منظور تلطیف محیط شهری طرح‌های هنری بردیواره ۶۵۰۰مترمربع از بزرگراه‌ها و معابر غرب پایتخت به تصویر کشیده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ رضا مددی، معاون امور شهری و محیط زیست منطقه با بیان این مطلب گفت: بدنه بزرگراه های غرب تهران ازپتانسیل های مناسبی برای اجرای طرح‌های زیباسازی همچون نقاشی دیواری و سرامیک کاری برخوردارد است که با توجه به تاکید مدیریت شهری به زیباسازی محیط شهری بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده اجرا شد.

وی افزود: درهمین راستا طرح های هنری با بهره گیری از آثار هنرمندان نقوشی با استفاده از رنگ‌های شاد و ملایم و تکنیک اکرولیک در بدنه بزرگراه‌ها و معابر پایتخت به تصویر کشیده شد.

مددی اجرای سرامیک کاری دربدنه بزرگراه را از دیگر طرح‌های ماندگار و برشمرد و گفت: این طرح با بهره گیری از سفال‌های گرانیتی و برجسته و آثار اساتید صاحب سبک به طول یکهزار مترمربع اجرا شد.

معاون شهردار منطقه به اجرای نصب فلاور باکس و توسعه فضای سبز را ازدیگر اقدامات اجرایی در تلطیف سیمای شهر برشمرد و گفت: فضای سبز از نقش قابل اهمیتی در بهبود سیما و منظر شهری و رنگ بخشی بر سیمای خاکستری شهر برخورداراست که درهمین راستا این طرح نیز در بدنه بزرگراه‌ها اجراشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches