×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت پیگیری و تسریع در تولید انبوه موتورهای برقی

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه مگاموتور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور ضمن خداقوت به مدیران و کارکنان مگاموتور و ضرورت پیگیری و تسریع در تولید انبوه موتورهای برقی گفت: تلاش در جهت ارتقای کیفیت محصولات خودرویی در سال جاری با هدف جلب رضایت مردم راهبرد این صنعت محسوب می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از سایپانیوز، عباس علی‌آبادی با بیان مطلب فوق افزود: باتوجه به توصیه و تاکید مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم برضرورت افزایش کیفیت محصولات تولیدی صنعت خودرو و همچنین شعار سال مبنی‌بر جهش تولید با مشارکت مردم، هر دو مقوله رشد تولید و ارتقای کیفیت باید به‌عنوان دو مولفه اصلی این صنعت در سال جاری در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است در جریان این بازدید مرتضی منتظر‌المهدی مدیرعامل مگاموتور نیز در گزارش مختصری به معرفی نسل جدید موتورهای این شرکت پرداخت.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches