×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت عملیاتی کردن نگرش اسلامی در زندگی شهروندی

پرداختن به سبک زندگی، هویت دینی و تغییر فرهنگ و نگرش اسلامی می تواند موجب حل مشکلات جامعه باشد.

شهردار منطقه ۲۲ در دیدار با نمازگزاران مسجد امام محمد باقر (ع) گفت: « اگر بتوانیم ۳ رویکرد اخیر شهردار تهران را در سبک زندگی، هویت دینی و تغییر فرهنگ و نگرش اسلامی در زندگی شهروندی عملیاتی کنیم بخش اعظمی از مشکلات جامعه را حل خواهیم کرد. »

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه که در جمع نمازگزاران مسجد امام محمد باقر (ع) حاضر شده بود، با اشاره به ۳ رویکرد امسال دکتر قالیباف شهردار تهران با عناوین سبک زندگی، هویت دینی و تغییر فرهنگ و نگرش اسلامی که می تواند بخش زیادی از مشکلات جامعه را برطرف و ساده زیستی را ترویج کند، گفت: « شهرداری تهران با اجرای طرح خط سفید، آسمان آبی و زمین پاک، فعالیت جدی و گسترده ای را در جهت احترام به قوانین و مقررات آغاز کرده است تا بتواند نظم و انضباط را میان رانندگان حاکم کند اما نیل به آنچه در این خصوص مورد نظر شهرداری تهران است، تنها با همکاری شورایاران و شهروندان محقق خواهد شد. »

وی در ادامه افزود: « سالیانه میلیاردها تومان بابت جمع آوری پسماند در شهر تهران هزینه می شود؛ در حالی که با مدیریت پسماند این هزینه می توان بطور چشمگیری تقلیل یابد. در منطقه ۲۲ نیز روزانه حدود ۱۰۰ تن زباله جمع آوری می شود و انتقال این زباله ها به خارج از شهر تهران مستلزم صرف هزینه ای گزاف است. طرح خط سفید آسمان آبی و زمین پاک می تواند در ترویج فرهنگ بازیافت و تفکیک زباله از مبدا و جلوگیری از آلودگی محیط زیست نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. »

مولایی که پیش از حضور در مسجد و دیدار با شهروندان و نمازگزاران با همراهی همکارانش در منزل شهید مراد علی شیخی حاضر شده و با خانواده معزز این شهید گرانقدر دیدار کرده بود، در بخش دیگری از صحبت‌های خود با ارج نهادن به مقام والای شهیدان ۸ سال دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: « دیدار با خانواده معزز شهدا فرصتی است تا بخودمان یادآوری کنیم که چه کسانی رفتند تا امنیت و آسایش ما تامین شود. امروز نسل سوم و چهارم انقلاب باید بدانند حماسه دلاوری‌های رزمندگان ما در سال‌های جبهه و جنگ قصه و افسانه نبوده است. »

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches