×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت توجه بیشتر اتاق بازرگانی به امور توسعه‌ای و بین‌الملل

اقتصادتهران: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ارزیابی نقش و اثرگذاری اتاق بازرگانی در وضعیت اقتصادی کشور، اظهار کرد: این بخش را می‌توان صدای فعالان بخش اقتصادی در ارتباط با حکومت دانست.

یدالله صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همان طور که در قانون تاسیس آن هم ذکر شده نوعی بازوی مشورتی برای قوای کشور در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر نمایندگی فعالان اقتصادی در بخش‌های مختلف برعهده این مجموعه قرار دارد.

وی با تاکید بر این که نقش این مجموعه به مسائل مربوط به بازرگانی محدود نمی‌شود، در پاسخ به منتقدانی که نسبت به کم توجهی اتاق بازرگانی به بخش‌هایی چون صنعت، معدن و کشاورزی گلایه دارند، توضیح داد: در هر یک از این بخش‌ها طبق مقررات انتخاباتی برگزار شده و عده‌ای به موضوعات پرداخته و امور مختلف را پیگیری می‌کنند. برهمین اساس این تصور که تمرکز اتاق بازرگانی روی موضوعاتی چون بازرگانی یا صنعت گذاشته می‌شود، نمی‌تواند چندان درست باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches