×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت تاسیس داروخانه ویژه بیماران نادر در کشور

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر ضرورت تاسیس داروخانه ای ویژه به منظور تامین نیازهای دارویی بیماران نادر کشور تاکید کرد.

به گزارش مهر، سلیمان عباسی با بیان اینکه اغلب بیماران نادر از کمبود و یا گرانی داروهای مورد نیاز خود گلایه مندند، نسبت به فعالیتها و اقدامات بنیاد بیماریهای نادر ایران به عنوان تنها حامی و پشتیبان بیماران نادر قدردانی کرد وگفت: تامین نیازهای دارویی از بزرگترین دغدغه های بیماران نادر است که لازمه تحقق آن ایجاد تعامل و ارتباطی گسترده میان وزارت بهداشت و درمان و بنیاد بیماریهای نادر ایران می باشد.

وی تصریح کرد: همکاری و مشارکت هایی که در پی این تعاملات رخ می دهد موجب خواهد شد تا وزارت بهداشت از تمامی نیاز های دارویی بیماران نادر مطلع شده و با آگاهی کامل نسبت به واردات و تامین مطالبات دارویی این قشر آسیب پذیر جامعه اقدام کند.

عباسی به فعالیتهای گسترده بنیاد بیماریهای نادرایران در جهت رفع نیازهای درمانی بیماران اشاره و حضور سازمانها و نهادهای خیرخواهانه به عنوان بازوی قدرتمند دولت را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و عنوان کرد: اقدامات خیرخواهانه سازمان های مردم نهاد برای توانمند سازی اقشار آسیب پذیر جامعه ستودنی است و زمانی این اهداف خیرخواهانه و بشردوستانه به نحو شایسته ای تحقق می یابد که با مشارکت مردم، دولتمردان و متولیان امر همگام شود.

وی یادآور شد: تاسیس بنیاد بیماریهای نادر ایران کمک بزرگی در جهت بهبود خدمات درمانی بیماران نادرکشور محسوب می شود، با تاسیس این بنیاد نه تنها بیماران نادر در اقصی نقاط کشور از خدمات دارویی و درمانی مناسبی بهره مند شده اند بلکه در حقیقت باری بزرگ از دوش دولت نیز برداشته شده است.

عباسی همچنین بر ضرورت اقدامات زیر ساختی به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات درمانی به بیماران نادر اشاره و خاطر نشان کرد: دولت برای بهبود و کمک به سطح فعالیت های بنیاد بیماری های نادر ایران باید اقدامات قابل توجهی را در دستور کارخود قرار دهد. انجام فعالیت های زیر ساختی، پرورش نیروهای خبره برای تشخیص و درمان بیماری های نادر و همچنین فراهم آوردن تجهیزات و امکانات پزشکی مورد نیاز در ایران می تواند خدمت رسانی به بیماران را به کیفیت و کمیت بهتری برساند.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches