×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت بومی‌سازی تجهیزات هوشمندی شبکه برق

اقتصادتهران: وزیر نیرو گفت: توسعه استفاده از زیرساخت های ارتباطی می‌تواند زمینه ساز تحولی نو در استفاده از فناوری‌های نوین در این صنعت و هوشمندسازی شبکه برق کشور در تمام زمینه‌ها شود.

به گزارش وزارت نیرو، حمید چیت چیان در آیین افتتاح ۵ پروژه مهم شرکت مدیریت شبکه ایران گفت: توسعه استفاده از زیرساخت های ارتباطی می‌تواند زمینه ساز تحولی نو در استفاده از فناوری‌های نوین در این صنعت و هوشمندسازی شبکه برق کشور در تمام زمینه‌ها شود و امروز استفاده از این زیرساخت‌های ارتباطی در صنعت برق یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های ارتباطی در صنعت برق، اظهار داشت: صنعت برق بدون استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی قادر به حفظ خود نخواهد بود و این یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی افزود: از زمانی که قرار شد شبکه توزیع برق کشور هوشمند شود، بارها بر لزوم استفاده از فناوری‌های نوین برای ارتباط بهتر با ۳۵ میلیون مشترک برق کشور و نظارت بر رفتار مصرفی آن‌ها تأکید شد.

وی تصریح کرد: توسعه ICT در صنعت برق کشور در سال‌های گذشته بسیار کَند بوده است و می‌بایست روند استفاده از این فناوری‌ها در صنعت تسریع شود.

چیت چیان ادامه داد: این شرکت بایستی کنترل و اداره شبکه توزیع، انتقال و تأمین زیرساخت‌های هوشمند شبکه توزیع برق کشور را برعهده بگیرد.

وی اضافه کرد: همچنین این شرکت می‌تواند از طریق ایجاد یک ارتباط دقیق و هوشمند سازی شبکه مانع از مراجعات حضوری و مستمر مشترکین به شرکت‌ها شود. این امر می‌تواند هم باعث صرفه‌جویی در وقت مشترکین شود و هم اینکه باعث کاهش بوروکراسی‌های اداری در صنعت و تحرک بیشتر در آن شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches