×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت بهره مندی از ظرفیت توریسم درمانی در کشور

اقتصادتهران: رئیس جمعیت هلال احمر گفت: باید از ظرفیتی که توریسم درمانی در کشور دارد با نگاه علمی و فرهنگی بهره بیشتری ببریم.

به گزارش ایرنا، علی اصغر پیوندی شنبه شب درمجتمع داروی و درمانی هلال ایران و در مراسم رونمایی از دستگاه لیزر اگزایمر چشم، دستگاه لیزر پوست، دستگاه دیالیز HDF، مجوز IPD وزارت بهداشت برای ارائه خدمات درمانی به بیماران خارجی و دستگاه دیالیز اهدایی بانک رفاه کارگران در مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران، افزود: این مجتمع دارویی و درمانی از ظرفیت بسیار مناسب و ارزشمندی برای ارائه خدمت رسانی به نیازمندان برخوردار است.

وی ادامه داد: امروز جانمایی پد بالگرد در مجتمع دارویی درمانی هلال، رونمایی از دستگاه لیزر پوست و چشم و سایر دستاوردهای پزشکی نشان از عزم هلال احمر برای خدمت به مردم و کاهش آلام بیماران دارد.

وی همچنین به جانمایی بیمارستان سیارهلال احمر در مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران برای برپایی در مواقع حوادث و بحران های احتمالی نیز اشاره کرد و گفت: این جمعیت به تمام فضاهای موجود خود به عنوان فضای امداد و نجات در وضعیت اضطراری توجه دارد تا در مواقع لازم بتواند از این فضاها به عنوان مراکز امداد و خدمت رسانی به مردم استفاده کند.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به لزوم تدوین طرح مرکز جامع هلال ایران تاکید کرد: با طرح جامع این مجتمع و استفاده از فضای دارویی و درمانی آن می توان پاسخگوی نیازهای هلال احمر و نیازهای مردمی که به مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران مراجعه می کنند، بود.

پیوندی افتتاح پروژه های درمانی و رونمایی از دستگاه های جدید ارائه خدمت در مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران را به فال نیک گرفت وتاکید کرد: افتخار ما این است که بتوانیم گوشه ای از نیازهای مردم را برطرف کنیم و با مشارکت و حضور مردم، در جهت رفع نیازهای آنها فعالیت کنیم.

وی یکی از راه های برون رفت ازمشکلات هلال احمر و ایفای نقش ارگان امدادی در آینده را منوط به نزدیکی و تعامل بیشتر با مردم دانست وتاکید کرد: برای کمک به مردم و رفع نیازهای آنها باید گام های بلندتری برداریم و مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران می تواند در زمینه ارتقای سلامت جامعه فعالیت شایانی داشته باشد.

پیوندی با اشاره به رونمایی از مجوز IPD مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران، توجه به توریسم سلامت در این مجتمع را برای هلال احمر که به عنوان ارگانی مستقل وظیفه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به توریست های خارجی را برعهده دارد، مهم تلقی کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches