×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت بازارسازی و بازارشناسی در دستور کار شبکه فروش بیمه رازی

اقتصادتهران: استراتژی شرکت اکنون بر مبنای مدیریت ریسک است، به طوری اگر مجموع پرتفوی یک بیمه گذار دارای توجیه منطقی باشد، قرارداد آن منعقد خواهد شد، اما قراردادهای یک طرفه فقط با هدف جذب پرتفو و بدون توجه به خسارت پرداختی حتما رد می شوند.

به گزارش اقتصادتهران، سعادت فراقی معاون توسعه بازار و فروش بیمه رازی، در چهارمین رویداد سه شنبه های پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام بیمه رازی پخش شد از راه اندازی سامانه ای برای شناسایی و ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه (VIP) خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی؛ معاون توسعه بازار و فروش شرکت بیمه رازی با تاکید بر این که در کنار بازاریابی، باید بازارسازی و بازارشناسی نیز در دستور کار شبکه فروش باشد، گفت: خوشبختانه توسعه زیرساخت های آموزشی و استفاده از ابزارهای دیجیتال مانند سامانه همراز در بیمه رازی توانسته شرایط مطلوبی را برای فعالیت حرفه ای شبکه فروش ایجاد کند.

فراقی در چهارمین رویداد سه شنبه های پاسخگویی که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام بیمه رازی پخش شد، به لزوم ورود به حوزه شرکت های بخش خصوصی که با وجود حجم سازمانی کوچک،پتانسیل مالی قابل توجهی دارند اشاره کرد و گفت: این گونه شرکت ها، بیمه گر خود را از طریق مناقصه انتخاب نمی کنند، بلکه با استعلام قیمت از چند شرکت محدود ، قراردادهای خود را واگذار می نمایند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که هر روز تعداد مناقصات مشخص شده و حق بیمه های پیشنهادی شیب نزولی به خود گرفته، مشارکت در این گونه رویدادها مقرون به صرفه نبوده و شبکه فروش باید از ظرفیت مذاکره برای انعقاد قراردادهای خارج از سامانه مناقصات استفاده کنند، چراکه به طور معمول در پی این قراردادها، بیمه نامه های تبعی نیز به فروش می رسد.

فراقی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا بیمه رازی به حوزه تعریف بیمه نامه های جدید ورود نمی کند، گفت: تعریف بیمه نامه جدید مستلزم طی فرایندهای قانونی و معمولا زمان بر است، چرا که باید طرح توجیهی، مبانی قیمت گذاری و در نهایت تایید بیمه مرکزی را داشته باشد که در مواردی این پروسه تا بیش از یکسال به طول می انجامد؛ ولیکن بدین معنا نیست که طرح و محصول جدید بیمه ای ارائه نخواهد شد و مثال بارز آن طرح بیمه مهر زندگی است.

وی با تاکید بر این که هم اکنون ظرفیت های مناسبی از طریق بیمه نامه های موجود برای انعقاد قراردادهای مطلوب وجود دارد، اظهار کرد: شبکه فروش می تواند میان مشتری و شرکت بیمه رازی واسطه باشد، به طوری که نیازهای مشتری را به شرکت منتقل کرده و حتی متناسب با آن بیمه نامه های جدید طراحی شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches