×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن

اقتصادتهران: رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک، تنها بانک توسعه‌ای بخش صنعت و تولید کشور است و با سرمایه فعلی نمی تواند نقش خود را به نحوی شایسته در روند توسعه صنعتی و اقتصادی میهن اسلامی ایفا کند از این رو افزایش سرمایه برای بانک ما ضروری است.

عـلی اشرف افخمی که در نشست سراسری سرپرستان استانی و رؤسای شعب بانک صنعت ومعدن سخن می گفت افزود: در صورت ازمیان رفتن تحریم های بین المللی بانک ما باید با بانک های جهانی به تعامل بپردازد اما سرمایه موجود اجازه چنین تعاملی را نخواهد داد.

وی با اشاره به این که درک ضرورت توسعه در کشور موجب پررنگ‌تر شدن جایگاه بانک‌ها شده تصریح کرد: نظام بانکی ما یکی از منضبط‌ترین بخش‌های کشور است و باید با نگاه منصفانه‌تری به آن نگاه کرد.

افخمی در بخش دیگری از سخنان خود برضرورت مشتری مداری در شعب بانک تأکید کرده و بیان داشت: ما باید به جای نگاه مقرراتی، به دنبال رفع مشکلات صنعتگران بوده و به عنوان مشاور آن‌ها عمل کنیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches