×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
ضرروت فعال‌سازی دیپلماسی تشکل‌های صنفی برای توسعه حمل‌ونقل بین المللی

اقتصادتهران: بخش خصوصی به عنوان صاحبان کسب و کار و بازوی مکمل پیشبرد سیاست‌های ترانزیت کشور باید بیش از پیش فعال شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان در نشست دبیرخانه مشترک‌ انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین المللی سراسر کشور در تبریز با بیان این مطلب گفت: قطعا ظرفیت بخش دولتی به تنهایی نمی‌تواند جوابگوی مسائل حوزه ترانزیت باشد، بنابراین باید ظرفیت بخش خصوصی به عنوان صاحبان کسب و کار و بازوی مکمل پیشبرد سیاست‌های ترانزیت کشور بیش از پیش فعال شود.

وی افزود: فعال شدن دبیرخانه مشترک انجمن‌ها نوید بخش انسجام بیشتر تشکل‌های صنفی و کاهش هماهنگ مشکلات پیش روی ترانزیت است.

وی با اشاره به این‌که انجمن‌ها و تشکل ها باید ارتباط با همتایان خودشان در کشورهای دیگر بیشتر کنند، تصریح کرد: دعوت از انجمن‌های صنفی کشورهای دیگر و تبیین راهکارهای همکاری کاری با آنها موجب می شود دو طرف مشکلات پیش آمده برای همدیگر را از مسئولان کشورهایشان پیگیری کرده و به نتیجه مطلوب برسند.

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر این‌که اولویت داشتن ارتباط با کشورهای همسایه سیاست درستی است که از طرف دولت سیزدهم پیگیری می‌شود، اضافه کرد: برای گذر از مشکلات فعلی در این حوزه، دبیرخانه مشترک می‌تواند با تشکیل تیم فنی قوی با همراهی نمایندگان دستگاه‌های تصمیم گیر دولتی در محل مرز جلسه تشکیل داده و مشکلات را بررسی و به راهکار عملی برسد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches