×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ضرب‌الاجل تامین خدمات زیربنایی ۶۰ هزار واحد مسکن مهر در تهران

اقتصادتهران: در نشست دو ساعته و نیمه وزیر راه وشهرسازی و معاونان وی با استاندار تهران اعلام شد که ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پرند و پردیس به اتمام رسیده و ۲۰ هزار واحد مراحل نهایی ساخت را می گذرانند که برای واگذاری منتظر خدمات زیربنایی هستند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی به همراه قائم مقام خود در مسکن مهر، معاونان خود در حوزه مسکن و مدیرعامل شرکت راه آهن در دفتر استاندار تهران به بحث و بررسی پروژه‌های راه و شهرسازی این استان پرداختند تا برای ارائه خدمات بهتر به مردم چاره‌ای بیندیشند.

مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران در این نشست اظهار داشت: بر اساس برنامه در استان تهران ساخت ۱۰۵ هزار واحد مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت، ۳۶ هزار واحد مسکن مهر توسط بنیاد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، ۹۵۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند، ۸۹۴۵۶ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس و ۳۰۹۳ واحد مسکن مهر در شهر اندیشه پیش بینی شده است که از این تعداد تاکنون۸۸۳۷۸ واحد توسط اداره کل به اتمام رسیده است که میانگین ساخت ۹۰ درصدی در ساخت واحد های مسکن مهر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران را نشان می دهد.

فریبرز واحدی ادامه داد: در حوزه بنیاد مسکن ۲۲۳۸۹ تاکنون در استان تهران به اتمام رسیده که به طور میانگین ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ساخت ۶۱۴۴۸ واحد مسکن مهر در پرند به اتمام رسیده است که پیشرفت فیزیکی ۸۴ درصدی ساخت مسکن مهر در پرند را نشان می دهد. همچنین ساخت ۲۸۵۶۶ واحد در پردیس به اتمام رسیده است که پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصدی را نشان می دهد در اندیشه نیز ۱۴۴۳ واحد مسکن مهر تکمیل شده است که میانگین پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: در مجموع می توان کل ساخت مسکن مهر در استان تهران پیشرفت ۷۷ درصدی را نشان می دهد که مهمترین مشکلان مسکن مهر این استان خدمات زیربنایی از جمله آب و فاضلاب و خدمات روبنایی شامل مدارس، اماکن فرهنگی، مراکز درمانی و انتظامی است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches