×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مدیر کل دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران از افزایش دو برابری صید میگوی دریایی در آب های خوزستان خبر داد.

به گزارش مهر، مختار آخوندی  با اشاره به اینکه صید میگوی دریایی در استان خوزستان در سال دو مرتبه در فصل‌های تابستان و پاییز انجام می‌شود، اظهار کرد: صید پاییزه میگوی دریایی دراستان خوزستان امسال از اول آبان آغاز شده است.

مدیرکل دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه فصل صید میگوی دریایی در استان خوزستان معمولاً ۴۵ روز به طول خواهد انجامید، گفت: پیش بینی می شود صید میگوی دریایی در خوزستان تا اواسط آذر ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران گفت: البته زمان دقیق این مدت صید از سوی پژوهشکده میگوی جنوب کشور اعلام می شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای فصل صید میگوی دریایی در آب‌های خوزستان تا کنون حدود ۴۵۰ تن میگو صید شده است که رشد دو برابری در مقایسه با پارسال نشان می‌دهد ضمن اینکه افزایش دو برابری صید میگوی دریایی در آب‌های خوزستان در حالی است که سال گذشته میزان صید این گونه آبزی با ارزش در استان خوزستان کاهش یافته بود.

مدیر کل دفتر امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران، تصریح کرد: صید میگو در آب‌های خوزستان علاوه بر لنج های صیادی با قایق های کوچک نیز انجام می‌شود.

به گفته این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران، بیشترین میزان میگوی دریایی در آبهای استان خوزستان به صید گونه ببری سبز اختصاص دارد.همچنین علاوه بر گونه ببری سبز، گونه های سفید و سرتیز نیز در آب های خوزستان از سوی صیادان صید می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches