×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
صادرات ۶۴ درصد از کل کالاهای ۱۰ گمرک کشور

۶۴ درصد از کل کالاهای صادراتی طی پنج ماهه سال جاری از طریق ۱۰ گمرک کشور صادر شد.

به گزارش ایرنا ، براساس آمار دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات طی پنج ماهه نخست سال جاری ۲میلیون و ۷۷۵هزار تن کالا به ارزش یک میلیارد و ۹۳۶ میلیون دلار از گمرک منطقه ویژه عسلویه صادر شده است.

این گزارش می‌افزاید: پس از عسلویه، گمرک شهید رجایی با ۱۰میلیون و ۲۸۱هزار تن کالا به ارزش یک میلیارد و ۸۵۶ میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفت.

همچنین در مدت یاد شده پس از گمرک عسلویه و شهیدرجایی بیشترین میزان صادرات به ترتیب به گمرکات پتروشیمی بندر امام خمینی، تهران، مشهد، شهید باهنر، اراک، منطقه ویژه بوشهر، اصفهان و تبریز اختصاص داشت.

براساس این گزارش، در این مدت ۵۹ درصد وزن و ۶۴ درصد از ارزش صادرات کل کشور از ۱۰ گمرک یاد شده صادر شده است و سایر گمرکات کشورمان در پنج ماهه نخست سال ۱۳۹۲، ۴۰ درصد وزن و ۳۵درصد ارزش کل صادرات را به خود اختصاص داده‌اند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches