×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
صادرات کیوی از ۱۵ مهرماه از سرگرفته می‌شود

اقتصادتهران: به منظور جلوگیری از خدشه دار شدن اعتبار محصول ایرانی در بازارهای هدف، صادرات کیوی همه ساله از تاریخ ۱۵ تیرماه لغایت ۱۵ مهر ماه ممنوع می شود.

به گزارش سازمان توسعه تجارت ایران، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در نشست مورخ ۹۷/۶/۲۲ میز ملی صادرات مرکبات و کیوی، مقرر شد با هدف  عرضه ضابطه‌مند محصول کیوی در بازارهای هدف بر اساس شاخص های کیفی به ویژه میزان استاندارد قند کیوی و به منظور جلوگیری از خدشه دار شدن اعتبار محصول ایرانی در بازارهای هدف، صادرات کیوی همه ساله از تاریخ ۱۵ تیرماه لغایت ۱۵ مهر ماه ممنوع  شود.

همچنین با توجه به درخواست های مطروحه در جلسه مذکور براساس تصمیم یادشده با ابلاغ مراتب به گمرک، ممنوعیت صادرات کیوی از ابتدای مهر ماه تا ۱۵ مهر ماه سال جاری نیز اعمال خواهد شد.

در این راستا مقرر شد دستگاه های اجرایی ذیربط و اتاق های بازرگانی استانها و تشکلهای تولیدی و صادراتی مرکبات و کیوی با اطلاع رسانی و آموزش مستمر به تولیدکنندگان و صادرکنندگان کیوی، زمینه و شرایط مناسب برای عملیاتی شدن تصمیم یادشده را فراهم نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches