×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
شیوع سرطان سینه در جوانان رو به افزایش است

اقتصادتهران: دبیر اجرایی یازدهمین کنگره بین‌المللی سرطان سینه اظهار داشت: شیوع سرطان سینه در همه کشورهای جهان ازجمله ایران در حال افزایش است و بیشتر بیماران مبتلا به این بیماری، جوان هستند.

به گزارش اقتصادتهران، دکتر شیوا مقدم، متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی روز یکشنبه در نشست خبری یازدهمین کنگره بین المللی سرطان سینه افزود: سرطان سینه از شایع ترین سرطان ها در دنیا و ایران است و بر اساس آمار جهانی حدود یک نفر از هشت نفر مبتلا به این بیماری می شوند که نشان دهنده شیوع نسبتا بالایی است. به همین دلیل در ایران و سایر کشورها توجه ویژه ای به این سرطان می شود.

دبیر اجرایی یازدهمین کنگره بین المللی سرطان سینه اظهار داشت: از آنجایی که این موضوع بیشتر مورد بررسی و تحقیق، پژوهشگران بوده و به عبارتی بیشتر مورد مطالعه قرار می گیرد، همیشه دریچه ای جدید به روی بیماران باز می شود و درمان این بیماران روبه پیشرفت است.

مقدم اظهار امیدواری کرد که با برگزاری اینگونه برنامه های علمی از جمله کنگره بین المللی سرطان، زمینه تشخیص زودرس این بیماری در جامعه فراهم شود و بیماران در مراحل اولیه شناسایی شوند تا درمان راحت تری داشته باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches