×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
شیرینی های خرمایی، روزه داری را آسان می کند

یک شرکت تولید کننده شیرینی های خرمایی در کشور اقدام به طراحی محصول شیرینی خرمایی کرده که با دارا بودن پتانسیل های لازم نیاز تغذیه ای مصرف کنندگان در زمان روزه داری را فراهم کرده و روزه داری را آسان می کند.

علی زهتاب، مدیرعامل شرکت طلوع سلامتی اظهار داشت: مصرف خرما در کنار کربوهیدرات و محصولات آردی موجب می شود، در طول روزه داری، کربوهیدرات به آرامی در بدن آزاد شده و انرژی لازم برای فعالیت روزانه بدن تامین و بدن یکباره دچار افت قند نشود.

وی ادامه داد: بر همین اساس، بهترین رژیم غذایی در ماه مبارک رمضان، رژیمی است که حاوی مایعات و قندهای ساده و قابل جذب سریع باشد چرا که در زمان افطار قند خون در پایین‌ترین حد خود قرار دارد که می‌تواند یکی از علل سردردهای نزدیک افطار باشد و‌ با داشتن رژیم غذایی حاوی خرما می‌توان از ضعف پیش از افطار جلوگیری کرد.

مدیرعامل شرکت طلوع سلامتی ادامه داد: همچنین به منظور حفظ ارزش تغذیه‌ای شیرینی‌های خرمایی، مواد طبیعی در این محصول به کار رفته و در آن از هیچ گونه مواد نگهدارنده‌ای استفاده نشده، تا با در نظر گرفتن نیاز روزانه هر فرد به غذای سالم و حفظ مواد طبیعی موجود در آن، این محصول بتواند سهم بزرگی در جلب رضایت و سلامت مصرف کنندگان ایفا کند.

تولید کننده شیرینی خرمایی نانالی، گفت: این شیرینی حاوی خرمای طبیعی بوده که در این محصول از تمامی مواد طبیعی و مفید از جمله خرما ،‌آرد گندم ،دارچین، ‌هل و گلاب استفاده شده که از نظر ارزش تغذیه ای اکثر نیازهای روزانه بدن را تامین کرده و به همراه کربوهیدارت می تواند منبع انرژی مناسبی در ایام ماه رمضان برای روزه داران و ورزشکاران محسوب شود.

وی خاطر نشان کرد: شیرینی های خرمایی سرشار از املاح آهن، پتاسیم، گوگرد،‌ مس و ‌کلسیم و ویتامین های A,B,B2,Cو اسید فولیک استو مصرف آن به همراه یک لیوان شیر در وعده افطار یا سحر می تواند وعده مناسب و کاملی برای هر فرد روزه دار و در هر شرایط سنی باشد .

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches