×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شورایاران مهم‌ترین رکن برای توسعه ی محلات هستند

تهران اکونومی: شورایاران با تعامل مناسب و همکاری با مدیریت شهری به عنوان بازوهای اجرایی، مهمترین رکن رشد و توسعه محله خود محسوب می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک با حضور در جلسه هم اندیشی چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات سطح منطقه یک که با حضور دکتر محمد رضا طالبی نژاد رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشارکت های اجتماعی در محلات شهر تهران، معاونان، شهرداران نواحی و… برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در محلات ۲۷ گانه منطقه یک افراد فرهیخته و صاحب نظر به عنوان شورایار فعالیت می‌کنند که ارتباط آنها با شهردار و مدیریت شهری منطقه یک بسیار تاثیر گذار بوده و در رشد و توسعه و رفع کمبودهای خدماتی و تامین سرانه های محله خود نقش بسزایی داشته اند.
این مقام مسئول با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های محلات شهر تهران اظهار امیدواری کرد با فراهم نمودن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات شاهد جذب و مشارکت حداکثری شهروندان در پای صندوق های رای باشیم که این امر نیازمند اطلاع رسانی مناسب، مشارکت ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و دیگر ارگان ها در تشویق و ترغیب وسیع مردم است که ملاک ارزیابی شهرداران نواحی نیز به حساب می‌آید.
وی گفت: در حال حاضر با همکاری شورایاری ها سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی در محلات شمال تهران به صورت عادلانه توزیع و تامین شده که علاوه بر آنها در هر محله سعی شده سوله های بحران، ایستگاه‌های آتش نشانی، میادین میوه و تره بار و… نیز احداث شود.
طالب نژاد نیز با اشاره به ۵ ویژگی اصلی در انتخابات گفت: اگر انتخاباتی ۵ ویژگی رقابت، مشارکت حداکثری، سالم، با امنیت بالا و کسب نتیجه خوب برای مدیریت شهری را داشته باشد انتخابات موفقی است که منطقه یک با اقدامات انجام شده به این موفقیت دست خواهد یافت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches