×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شهروندان غرب تهران همیار محیط زیست می‌شوند

تهران اکونومی: معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵، با اشاره به برنامه‌های هفته محیط زیست گفت: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سرای محلات، شهروندان غرب تهران همیار محیط زیست می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، رضا مددی، معاون امورشهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان در حفاظت از محیط زیست برنامه‌های گسترده آموزشی و فرهنگی همزمان با هفته محیط زیست در محلات غرب تهران اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی گفت: این کارگاه‌ها با محوریت کاهش تولید زباله وتفکیک پسماند، صرفه جویی در مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف آب و حفاظت از طبیعت در سرای محلات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها در راستای حمایت از “کمپین آسمان آبی، زمین پاک” برگزار می‌شود افزود: در این برنامه ها تلاش می شود ضمن آگاهی و فرهنگسازی، از شهروندان به عنوان همیار محیط زیست دعوت به مشارکت در تحقق اهداف آسمان آبی و زمین پاک می‌شوند.

مددی درادامه از برگزاری همایش پیاده روی ودوچرخه سواری با شعار ۸ میلیون آرزو، یک تهران با آسمان آبی، زمین پاک همزمان با هفته محیط زیست خبر داد.

معاون شهردار منطقه تصریح کرد: توزیع کیسه‌های تجزیه پذیر از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته محیط زیست در سطح نواحی هفتگانه به مرحله اجرا در می آید.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches