×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: شهرداری منطقه ۶ با ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و طراحی پروژه‌های مشارکتی، از مشارکت بخش خصوصی استقبال می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶،  مهدی اسدبیگی با بیان خبر فوق گفت: با توجه به رکود بازار ساخت و ساز مسکن در کشور، میزان صدور پروانه ساخت و ساز نیز به تبع وضعیت بازار کم شده است. اما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای کسب درآمد پایدار در منطقه، املاک و پروژه‌های مشارکتی‌ای در سطح منطقه  طراحی شده که می‌تواند به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های درآمدی منطقه ۶ افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که برای منطقه ۶ به عنوان یکی از استراتژیکی ترین مناطق شهر تهران انجام شده است، حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان تعهد مالی مد نظر قرار داده شده که از این مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان آن اعتبار نقد و مابقی این مبلغ نیز به صورت غیر نقد در نظر گرفته شده که باید از طریق مشارکت‌های مردمی، صدور جواز ساخت، شناسایی تخلفات و تغییر کاربری‌ها و … کسب شود.

اسدبیگی خاطر نشان کرد: با طراحی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در میادین معروف پایتخت مانند میدان انقلاب، هفت تیر و… زمینه برای مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران ایجاد خواهد شد. هم اکنون نیز به صورت مشارکتی پروژه‌های بسیاری با همکاری شهرداری و بخش خصوصی در سطح منطقه در حال اجراست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches