×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: همزمان با اجرای طرح کمپین “آسمان آبی، زمین پاک” برنامه‌های آموزشی با حضور نیروهای آموزشگر در مدارس دانش آموزان با مفاهیم و اهداف آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، مسعود خسروی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: کمپین آسمان “آبی، زمین پاک” یکی از طرح‌های اولویت دار مدیرت شهری است که تحقق آن مستلزم مشارکت شهروندان است.

وی افزود: با توجه به ضرورت نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست برنامه‌های آموزشی با محوریت خط سفید و تفکیک پسماند در سطح منطقه درحال اجراست.

وی با اشاره به اهمیت  آموزش به کودکان در جهت نهادینه کردن و فرهنگسازی طرح افزود: بدین منظور با مشارکت آموزشگران بازیافت و ترافیک برنامه‌های آموزشی در سطح مدارس در حال برگزاری است.

خسروی تصریح کرد: در این طرح تلاش شده است از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در جهت پیشبرد برنامه‌های آموزشی بهره گرفته شود و بدین منظور شهرداران مدارس به عنوان یاریگران طرح کمپین آسمان آبی، زمین پاک انتخاب شده‌اند.

معاون شهردار منطقه تصریح کرد: با برگزاری برنامه‌های آموزشی بیش از ۳۴۰۰ دانش آموز با اهداف و برنامه‌های کمپین آسمان آبی و خط سفید آشنا شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches