×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شناسایی و رفع نقاط آبگیر در معابر شمال شرق تهران

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۴ تهران از شناسایی و رفع نقاط آبگیر معابر و بزرگراه‌های سطح این منطقه خبر داد و گفت: همزمان با بارش نزولات، شناسایی نقاط آبگیر آغاز و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران” علی اصغر کمالی زاده” با بیان این مطلب افزود: منطقه ۴ دارای مسیل‌ها، کانال ها و انهار زیادی است که به مرور زمان دیواره و کف آنها دچار فرسودگی شده که به طور مستمر شناسایی و  مرمت و بازسازی می‌شوند و در حال حاضر حدود ١٢٠٠ متر طول نهر در سطح منطقه در جهت رفع نقاط آبگیر مرمت و باز سازی شده‌اند.

او با اشاره به اینکه نگهداشت شهر از جمله رفع نقاط آبگیر، مشارکت پذیر بوده و افزایش رضایت مندی شهروندان را به دنبال دارد افزود: به همین منظور پس از شناسایی نقاط آبگیر در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شده به طوری که در بارندگی‌های اخیر تهران مشکل حادی مانند آبگرفتگی و اختلال در تردد شهروندان و خودروها درمعابر این منطقه مشاهده نشد.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد و گفت: در یک هفته گذشته نهرو جدول بزرگراه شهید سلیمانی، خیابان چمن آرا،خیابان جعفری ،خیابان خسروآبادی و … مرمت و بازسازی شده‌اند و خیابان‌های دیگر مثل فرجام، سراج، کندروی بزرگراه شهید زین الدین و خیابان استخر شناسایی و در دستور کاری این معاونت قرار گرفته که پیش بینی می‌شود تا پایان سال نسبت به اتمام عملیات اقدام شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches