×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
شناسایی و دستگیری جاعلان گذرنامه در تهران و مهران

اقتصادتهران: رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی گفت: چند نفر از جاعلان گذرنامه در تهران و مهران شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

 سرهنگ مجید صمدی در هشدار به افرادی که قصد خروج غیرقانونی از کشور به عراق را دارند، گفت: به هیچ عنوان ورود غیرقانونی امکان پذیر نیست و با افرادی که به هر دلیلی به صورت غیرمجاز وارد کشور عراق شوند طبق قانون برخورد و به مراجع قضائی معرفی می شوند.

وی ادامه داد: ازاین پس دفاتر گذرنامه و پلیس +۱۰ براساس روز های قبل از اربعین به خدمات رسانی شهروندان می پردازد و شرایطی که برای سرعت و سهولت صدور گذرنامه در نظر گرفته بودم با نزدیک شدن به اربعین برداشته می شود و فرادی که مدارک آن ها دارای نقص یا اشکال است باید به پلیس مهاجرت مراجعه کنند.

سرهنگ صمدی با اشاره به اینکه از ابتدای محرم تا کنون برای بیش از یک میلیون نفر گذرنامه صادر شده است، به ایرنا افزود: هم اکنون نیز شرایط مرزها برای بازگشت زائران فراهم شده و مردم این سفر معنوی را مدیریت کرده اند تقریبا بازگشت برخی از زائران از کربلا آغاز شده است.

بر اساس اعلام مسئولان، سال گذشته در حدود دو میلیون نفر برای حضور در آیین اربعین حسینی راهی عراق شدند که امسال این رقم در حدود سه میلیون نفر پیش بینی شده است.

تاکنون بیش از یک میلیون و ۹۰۰هزار نفر به کشور عراق برای شرکت در پیاده روی اربعین سفر کرده اند که بیش از ۵۰ درصد آنها بر اساس اعلام منابع رسمی از مرز مهران تردد کرده اند.

مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی امسال با پیش بینی حدود سه میلیون زائر از چند روز گذشته در مرزهای کشور آغاز شده است، پارسال نیز در این مراسم باشکوه بیش از ۲ میلیون هموطن به زیارت سرور و سالار شهیدان مشرف شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches