×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
شفافیت در فعالیت، سودآوری و اشتغال پایدار رموز موفقیت شرکت بیمه پاسارگاد

به طور حتم شرکت‌های بیمه که جزو بنگاه‌های اقتصادی به شمار می‌روند، در صورتی که بتوانند در فرآیندهای عملیاتی خود نقش محوری ایفا کرده و شفاف عمل کنند، موجب تثبیت عملکرد خود شده و این موفقیت در شفاف بودن، بدون شک نتیجه‌ای جز سودآوری برای شرکت در پی نخواهد داشت.

به گزارش اقتصادتهران، عملیات‌ بیمه گری شفاف یکی از اصول مهم و اصلی فعالیت یک شرکت بیمه محسوب می‌شود که یک شرکت بیمه با اتکا به آن، قادر به انجام تعهدات خود خواهد بود ضمن آن که موجب افزایش قدرت توانگری مالی خواهد شد.

تمام این موارد در حالی است که اگر یک شرکت بیمه بتواند از طریق عملیات بیمه‌گری به سود قابل توجهی دست پیدا کند، بدون شک علاوه بر ایجاد آرامش در بدنه داخی خود، شرایط برای تحقق اهداف شرکت نیز محقق خواهد شد. این امر یکی از این اهداف رسیدن به ثبات و آرامش در فعالیت‌های شرکت است که منجر به ارائه محصول و نیز عرضه خدمات نوین می‌گردد.

سودآوری زمانی حاصل خواهد شد که شرکت بیمه بتواند با برنامه‌ای مدون و استراتژیک در راستای عرضه محصولات و خدماتی که برگرفته از ذائقه مشتریانش است، خدمتی نوین و مبتنی بر فناوری روز پیاده سازی و ارائه کند.

در چنین صورتی، علاوه بر آن که بیمه گزاران از همکاری با چنین شرکت بیمه‌ای بر خود می‌بالند شرایط برای عرضه خدمات شایسته‌تر برای ذینفعان آن فراهم گردیده که همین امر، علاوه بر ایجاد حس رضایت و تعلق خاطر در مشتریان، موجبات رضایتمندی نیروی انسانی در شرکت بیمه را فراهم آورده که این حس رضایت به افزایش بهره‌وری منتهی خواهد شد. در نتیجه این اقدامات، نیروی انسانی از فعالیت در یک شرکت بیمه معتبر خرسند شده و آینده شغلی خود را تضمین شده می‌بیند.

بنابر این نوع فعالیت یک شرکت بیمه علاوه بر آن که تاثیر بیرونی بسزایی دارد، دارای تاثیرات مطلوب درونی نیز می‌باشد که تثبیت موقعیت شغلی و نیز به وجود آمدن اشتغال پایدار از اصلی ترین محاسن آن به شمار می‌رود.

در چنین شرایطی، یک شرکت موفق بیمه که هم در عملیات بیمه گری موفق است و هم با پرداخت به موقع خسارت، رضایت بیمه گزارانش را به دست آورده، به نوعی در زمینه اشتغال پایدار نیز ایفای وظیفه کرده و می‌تواند آینده‌ای خوب برای ذینفعان خود رقم بزند.

عملکرد شرکت بیمه پاسارگاد مثالی موفق از یک شرکت نمونه است که با انجام عملیات بیمه گری، علاوه بر شفافیت در فعالیت، رضایت بیمه گزاران را به دست آورده و با توانگری مالی سطح یک، در راستای ایفای به وظایف و مسئولیت‌های خود همه عوامل از جمله اشتغال پایدار را فراهم کرده است.

بدون شک این شرکت قله‌های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح کرده همانطور که تا کنون توانسته به شرکتی موفق در صنعت بیمه کشور تبدیل شود.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches