×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
شعبه پارسیان در بغداد الی سی باز می کند

امکان افتتاح اعتبار اسنادی، صدور ضمانت نامه و انتقال وجه با نرخ روز بازار در شعبه بغداد بانک پارسیان فراهم شده است.

ابراهیم محمدرضا زاده – رایزن بازرگانی صنعتی و معدنی جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: با پیگیری های به عمل آمده از سوی دولت تدبیر و امید، امکان افتتاح اعتبار اسنادی، صدور ضمانت نامه و انتقال وجه با نرخ روز بازار در شعبه بغداد بانک پارسیان فراهم شده است.

محمد رضا زاده افزود: صادرکنندگان می توانند با مراجعه به مدیریت شعب خارج از کشور این بانک درخواست خود را مطرح کنند.

وی اظهار داشت: در پی ایجاد شرایط ویژه در عراق،فرصت تازه ای پیش روی تجار و بازرگانان ایرانی قرار گرفته تا بتوانند کالاهای خود را به این کشور صادر کنند و جایگاه مفقوده خود در بازار عراق را مجدد به دست آورند.

یادآور می شود، بازار عراق چند سالی است که از تصرف کالاهای ایرانی خارج شده و این کالاهای ترکیه ای و کشورهای دیگر دنیا هستند که بازار عراق را به دست گرفته اند، در حالی که اشتراکات مذهبی و مرزهای طولانی میان ایران و عراق فرصتی مناسب برای صادرات کالاهای ایرانی به بازار عراق و ترانزیت کالاها برای ورود به بازارهای دیگر صادراتی جهان، از جمله مزایایی است که ایران را به لحاظ دسترسی به بازار عراق ممتاز کرده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches